Mūsu zīmoli

Finanšu rādītāji

4,6m 9Lcs

PĀRDOTS 2023

*Neauditētie rezultāti

EUR 97,9m

IEŅĒMUMI 2023

*Neauditētie rezultāti

EUR 6,58m

EBITDA 2023

*Neauditētie rezultāti

Ekskursijas

Rezervē ekskursiju uz mūsu rūpnīcu!

Rezervēt

Aktualitātes

AS “Amber Latvijas balzams” paziņo finanšu rezultātus par 2023. gadu

Baltijā vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Amber Latvijas balzams” neto apgrozījums 2023. gadā sasniedza 97,9 miljonus eiro, kas ir par 9,4% mazāk nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā. Apgrozījuma samazinājums saistīts ar globālajām vairumtirgotāju un importētāju darba kapitāla samazināšanās tendencēm paaugstinātas inflācijas apstākļos, kā arī Sabiedrības lielāko klientu pieņemtajiem stratēģiskajiem lēmumiem attiecībā uz sava produkta zīmola maiņu, ietekmējot pasūtījuma apjomus.

Lasīt vairāk

AS “Amber Latvijas balzams” paziņo neauditētos finanšu rezultātus par 2023. gadu

Baltijā vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Amber Latvijas balzams” (turpmāk tekstā – arī “Sabiedrība”) neauditētais neto apgrozījums 2023. gadā sasniedza 97,9 miljonus eiro, kas ir par 9,4% mazāk nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā. Kopējie pārdošanas apjomi (9Lcs izteiksmē) 2023. gadā bija par 18,4% mazāki nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā.

Lasīt vairāk

“Amber Latvijas balzams” paziņo neauditētos 9 mēnešu darbības rezultātus par 2023. gadu

Baltijā vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Amber Latvijas balzams” (turpmāk tekstā – arī Sabiedrība) neauditētais neto apgrozījums 2023. gada deviņos mēnešos sasniedza 69,9 miljonus eiro, kas ir par 1,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā. Apgrozījuma pieaugums saistīts ar 2022. gada otrajā pusē ieviestajām pārdošanas cenu izmaiņām, kā arī ar īstenotajām iniciatīvām jaunu tirgu atvēršanā galvenajiem Sabiedrības ražotajiem zīmoliem.

Lasīt vairāk

AS “Amber Latvijas balzams” paziņo pirmā pusgada darbības rezultātus 2023. gadā

Baltijā vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Amber Latvijas balzams” (turpmāk tekstā – arī Sabiedrība) neauditētais neto apgrozījums 2023. gada pirmajos sešos mēnešos sasniedza 45,7 miljonus eiro, kas ir par 10,4% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā. Apgrozījuma pieaugums saistīts ar 2022. gada otrajā pusē ieviestajām pārdošanas cenu izmaiņām, kā arī ar īstenotajām iniciatīvām jaunu tirgu atvēršanā galvenajiem Sabiedrības ražotajiem zīmoliem.

Lasīt vairāk