2010

02.11.2010 visas ziņas

AS Laima un AS Latvijas balzams kopdarbībā tapusi jauna šokolādes produktu sērija

 „Rīgas Melnais balzams ir unikāls zīmols ar senām tradīcijām, un šogad tas pelnīti apbalvots kā Latvijas Unikālākais zīmols. Tāpēc mēs priecājamies par iespēju apvienot spēkus ar tādu vadošu Latvijas zīmolu kā Laima, lai dāvātu mūsu klientiem jaunu unikālu produktu. Mēs ticam, ka šodien ir sperts pirmais solis ilgstošā un sekmīgā sadarbībā – šādam inovatīvam produktam ir lielisks izaugsmes potenciāls kā Latvijas, tā ārvalstu tirgos,” uzsver Kārlis Andersons, AS Latvijas balzams ģenerāldirektors.

 „Inovatīvs risinājums plus unikalitāte – tā ir formula, ko izmantojām, veidojot jauno šokolādes produktu sēriju. Tas ir  veids kā zināmi un mīlēti zīmoli var apvienot spēkus un radīt nākotnes produktus, tādejādi attīstīt to potenciālu arī eksporta tirgos,” paveikto raksturo Dace Kokina, AS Laima mārketinga vadītāja.

Šogad AS Laima, svinot 140 gadu jubileju, aktīvi sadarbojusies ne tikai ar Latvijas saldummīļiem, bet arī ar AS Latvijas balzams, kas šogad svin savu 110 gadu jubileju. Šīs sadarbības rezultāts ir jauna šokolādes konfekšu sērija ar Rīgas Melno balzamu . Tumšās šokolādes konfektes ar balzama krēmu un piena šokolādes konfektes ar balzama krēma liķieri. Sākot ar novembra mēnesi tās būs pieejamas Latvijas un eksporta tirgos Krievijā un ES valstīs. Kopumā AS Laima eksportē uz 25 pasaules valstīm.

Projekta izstrādes grupā sadarbojās AS Laima un AS Latvijas balzams tehnologi un kvalitātes speciālisti. Tā tika veidota  labākā produkta konsistence  un galvenais – pilnībā integrēta Rīgas melnā balzama garšas buķete konfekšu pildījumā. Tā kā produkta pildījumā  ir 2,7 % Rīgas melnais balzams, konfekšu marķējumā ir norāde: „Nav paredzēts bērniem”.   Jaunās šokolādes konfektes būs pieejamas gan kārbās, gan sveramā veidā. AS Laima projektā investējusi vairāk kā 60 tūkstošus latu.


2010-2017 © AS Latvijas balzams